نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

گشت‌وگذار در دوحه کار دست طباطبایی و قاسمی داد!

  • کد خبر: ۵۱۲۵۳
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
  • ۱
گشت‌وگذار در دوحه کار دست طباطبایی و قاسمی داد!
در‌حالی‌که مدیر تیم‌های ملی بسکتبال باید روی نیمکت باشد، در بازی مقابل سوریه گویا به او اجازه حضور روی نیمکت داده نشده است!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های پنجره دوم کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال کشورمان در مقابل سوریه به میدان رفته و تا به اینجا بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته است. کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۲۱ مساوی  و نیمه نخست نیز با دو اختلاف امتیاز و با نتیجه 42 بر 40 به نفع ایران به پایان رسید.
اما نکته عجیب این بازی غیبت مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی روی نیمکت است. این طور که شنیده ایم مسعود قاسمی به همراه رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال پروتکل‌های لازم را رعایت نکرده‌اند و در حالی که باید در هتل قرنطینه می‌شدند و حق خروج نداشتند این دو مسئول بسکتبال کشورمان با زیر پا گذاشتن پروتکل‌ها به بیرون رفته و در شهر دوحه به گشت‌وگذار پرداخته‌اند.
مسعود قاسمی یک عکس از خود و طباطبایی بر روی صفحه اینستاگرامش کار کرد، اما بعد از چند ساعت آن را از روی صفحه‌اش حذف کرد و مثل اینکه همان عکس کار دست این دو نفر داد و مسئولان برگزاری مسابقات متوجه خروج آن‌ها از هتل شدند.
از قرار معلوم کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند حق حضور در زمین و منطقه پایین را ندارند از همین رو قاسمی و طباطبایی از جایگاه VIP بازی مقابل سوریه را به تماشا نشسته‌اند.
وقتی مسئولان فدراسیون پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و توریست‌بودن برایشان مهم‌تر از وضعیت تیم ملی است، از بازیکنان و بقیه عوامل تیم چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک جانباز جنگ تحمیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
0
برای شما روزگار خوبیست!
فعلا بچرخید و بچرید ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->